admin Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Säger såhär, maten varierar kraftigt mellan olika skolor/gymnasier. Den maten jag får på detta gymnasiet skulle jag säga är den sämsta jag har fått hittils bland de 5 skolor/gymnasier jag har gått på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Låter...skoj? Betal du själv för maten eller är det komunen som pröjsar? Jag vet att komunen mist ska ge 7 kr/elev i Grundskolan till mat per dag. Har ingen aning om hur det är i gymnasiet... Byt till kockskola och laga din egen mat! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Admin.. heter det inte gymnasium? och inte gymnasier? aja.. vi har rätt så okej på vår skola nu.. man kan ju inte klaga vad dom kan ådstakomma på ca 9 kr per elev Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0010 Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Inte få sallad OMG jag klarar mig inte utan sallad alltså ibland vi i skolan om man inte tycker om maten kan man hämta själv om man vill från sitt hem jag brukar hämta pasta sallad.Sallad måste man ha i sig för att hålla sig i form. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gummi_gubbe Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 detta år verkar det som att vi bara får äcklig mat. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 vi har en jätte bra sallads buffe med sparri, oliver och massa annat gott. det har vi för att pengarna får skolans café går till sallad, så ju mer kakor vi äter desto mer sallad kan vi äta ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 h'r i U.S.A. f[r man ta med egen lunch men skolan i sverige som jag gick i hadde d[lig mat till och med en mamma som äter typ allt tycker att den är dålig å ibland e de mögel å hår i maten (GROSS!!) betyder typ blä Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wictor 22 Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 (redigerat) .. Redigerat 18 Februari 2005 av Wictor 22 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 Du är ju en sån där "SNOBB" själv! :lol: :P :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 Inte så bra här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0010 Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Du är ju en sån där "SNOBB" själv! :lol: :P :student: Nej du är själv noob han sa faktis bra ord.Fattar ni inte det finns länder som inte ens får mat eller inte ens vatten.Alla ni erkänn att ni gillar maten i skolan men det kan inte va alt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 HATAR SKOLANS MAT ... äter nästan aldrig , men det finns väl nått som e gott .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.