Claudia Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 ???? Säg mig, har du bevis? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0010 Skrivet 7 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 ???? Säg mig, har du bevis? Ja fråga mig frågor som 0012 vet till mig och till Xroy så ska vi se beviset ! #21 frågade frågór jag svarade rätt på alla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Vem är den där Xroy då da?.. Det skulle jag bra gärna vilja veta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Vem är den där Xroy då da?.. Det skulle jag bra gärna vilja veta. Det undrar jag osså...första gången jag såg han varv han 6# elite fuskare (eller nåt) 0012: hade bra jag tror ändå att jag har dej på msn ;) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Ändå om jag saknar när några slutar vara på sidan, så va 0012 lite tycken mot många på forumet.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0010 Skrivet 7 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 (redigerat) Vem är den där Xroy då da?.. Det skulle jag bra gärna vilja veta.Har ni inte fattar han tog 0012 han bytte användarnamnet till hakkuie sen nu till Xroy hans huvud användare var den dära ruffy.D och hans msn är [email protected] i msn lurade han mig ! jag hoppas han inte spänderat mina 9000 poäng därför det ser ut som om han har köpt ett varningskort. Redigerat 7 December 2004 av 0010 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Vi kan inte veta alla som tar dina användare.. >.<.. Och varför ska man ha en annans användare på ett forum? Det blir jädrigt opersonligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Jädra onödigt. Det är bäst att inte gör min anvädare så rik, för då kanske någon vill sno den? Så kan man ju inte tänka! :angry: Snack med tjuven, varför tog han din användare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 (0010 @ 08/12-2004 00:27:30) Vem är den där Xroy då da?.. Det skulle jag bra gärna vilja veta. Har ni inte fattar han tog 0012 han bytte användarnamnet till hakkuie sen nu till Xroy hans huvud användare var den dära ruffy.D och hans msn är [email protected] i msn lurade han mig ! jag hoppas han inte spänderat mina 9000 poäng därför det ser ut som om han har köpt ett varningskort. Vem va du då? :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 0012 kanske? >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Ändå om jag saknar när några slutar vara på sidan, så va 0012 lite tycken mot många på forumet.. <_< Lite ja.. Onödigt att dra från nåt som man gillar och tycker om bara för att nån har tagit ens användare och poäng.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 (redigerat) Han ljuger inte kolla här på ett av Xroys inlägg står det "det här inlägget ändrades av 0012" Här ger jag er länken http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=30435&st=15 sedan kan ni se det på ett av Xroys inlägg. Jag kunde aldrig tro att Ruffy var sån... Redigerat 8 December 2004 av Danne159 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg