Katt Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 Jag ska gör ett pattformspel med Game Maker (6.0) men jag har inga bilder. Är det någon som har några bilder till det? Jag vill också ha tips på en bra sida med bilder. Och jag letar efter en sida som hette nånting på The peapole sprites. Är det någon som vet vilken jag menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 ladda ner deras resources på http://gamemaker.nl/resource.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 Få någon att göra unika bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 7 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Ja visst! Gärna! Jag håller på att göra ett pattformsspel som heter Super Boll men jag har dåligt med bilder. Här är några bilder som jag behöver: Husbakgrund (olika sorters hus). Boll med mun och öga (helst 24X24 stor) Gatlampor, bakgrund (dom ska kasta ljuspilar, som man ska akta sig för) Två olika planeter, ganska stora. Rymdskepp och tefat. Sen tror jag inte att det var nåt mer. Skälvklart så skriver jag i början i spelet vem som har gjort bilderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Har du gjort något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 7 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Har du gjort något? Nix, men ni får gärna gör bilder och hjälpa till. Föressten, jag fixde skälv bollen men ögon o mun, jagg bytte ut den mot me pacman. Mitt spel ska heta Super Pacman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 6 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Förlåt för dubbelt inlägg, men mitt Super Pacman spel blev förstört :(. Nu tänker jag göra ett spel som liknar Super Mario, men jag har lite dåligt med bilder... Är det någon som vet var det finns sånna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 har hittat "klipp" kartor på google. med yoshi mfl. sök på super mario sprites eller nåt på google. håller själv på med ett "maze" spel. men vet inte vad det ska heta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 7 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Det har jag redan gjort. Jag hitta ett och annat, men inte det jag ville ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 har du provat alla länkar som finns på gamemakers hemsida? altså på den sidan där du laddar ner paket med bilder och musik mm finns det ju länkar till andra arkiv med bilder och sånt. har du tur kan du ju hitta något. behöver du yoshibilder har jag några kartor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 10 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 (redigerat) Nja, jag behöver bilder till Super Mario 1. Speciellt monster. Redigerat 10 Mars 2005 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Sök bilder på Google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.