Hoppa till innehåll

Bästa Konsollen


Gäst Golden Star
 Dela

vilken e den bästa konsollen?  

167 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 187
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ok, först acceptera att alla tycker olika! <_<

 

Själv tycker jag bäst om Ps2, förr var det GameCube men det finns inga SUPER roliga spel till det..

Jag tycker nog att Microsoft ska konsentrera sig på Windows och PC för Xbox är ett fiaksko enligt mig men man får ju tycka olika ;)

Redigerat av Evolution
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Red_fox

Många säger att ps2 är den grymmaste konsollen för att den är den mest sålda & för att det finns massvis med spel till den,men om xbox skulle vara den mest sålda konsollen å ha mest med spel så skulle dom flesta att den var grymmaste konsollen.

 

Smaken är som baken

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Gamecube!Jag älskar SSBM!Brukar alltid va Mario(eller i gröna kläder min egen FisharMario!)

Pokemon Colosseum skulle jag vilja va lite bättre......Jag är helt disspointed på det.....Pokemon Channel gillar ja!Men det är för lite story och det händer inte så mycke.....Jaja,SMSS är i allafall skitkul!Älskar att rida på Yoshi och åka båt!Och när jag har glasögon på mig så låtsas jag att jag är hemlig agent....Jag har också XBOX!Mitt XBOX har inbyggt meny som pappas kompis fixa(Pappa och alla hans kompisar är ju skitbra på datorer!)På XBOXet så e Counter Strike min favo!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...