Carina Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Hej! Tack för att du tog dig tid att svara mig! Hoppas nu bara på att du vill svara en gång till! - Jag får inte fusket att fungera, jag blir GALEN! Vet inte vad jag gör för fel?! Har tryckt så som du sa men det vill inte komma några pengar till min fattiga SIM! Ska jag trycka på något särskilt sätt el? Tacksam för svar, Carina! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Hej! Tack för att du tog dig tid att svara mig! Hoppas nu bara på att du vill svara en gång till! - Jag får inte fusket att fungera, jag blir GALEN! Vet inte vad jag gör för fel?! Har tryckt så som du sa men det vill inte komma några pengar till min fattiga SIM! Ska jag trycka på något särskilt sätt el? Tacksam för svar, Carina! Vill du snacka med Nintendomuppen får du ta det via PM... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Det spelar nog ingen roll om vi hjälper till, eller NesseN.... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Jag hade nog rekommenderat att PM:a personen istället.Vad är det du behöver hjälp med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Hm PM ja... Men låter den vara öppen om du förklarar liiite mer vad du behövde hjälp med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 pm:a istället :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg