Gäst Golden Star Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Ja, därför tror jag inte att man blir bannad till år 2031. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Ja, därför tror jag inte att man blir bannad till år 2031. <_< Om man blir evighets bannad blir det ngt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 (NesseN @ 09/12-2004 20:44:18) Ja, därför tror jag inte att man blir bannad till år 2031. <_< Om man blir evighets bannad blir det ngt sånt. Ja, ok. mwn om man blir bannad för man har skrivit onödiga inlägg, då?Hur länge blir man avstängd då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 Det beror väl hur länge man har hållt på att skriva onödiga inlägg. Jag vet inte, för jag har inte fått ngn varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 Jag tror att dt beror bara på Moderatoren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 Jag har fått en varning. Och när jag fick den så fick jag bara ett pm där det stod: Du har fått en varning! Men det kanske var för att jag bröt mot en regel som inte är specielt allvarlig nämligen: Regel §1.7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 Nej, så allvarligt e dt inte, men om nu finns så många regler.. ^_^ ska man följa den oxå.. :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 men om du goldenstar skulle få en varning för.. 1.13 kanske eller nåt sånt tror jag inte att du skulle bli bannad till 2031 eller vad det nu var utan för kanske en månad eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 (redigerat) Hej jag undrar zamma zak zom zkaparen av detta ämne därför vill jag att admin kommer hit nu och zvarar. Redigerat 11 December 2004 av Danne159 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 De är väl så desto grovare brott desto längre tid :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 men om du goldenstar skulle få en varning för.. 1.13 kanske eller nåt sånt tror jag inte att du skulle bli bannad till 2031 eller vad det nu var utan för kanske en månad eller nåt sånt Jag fick tre ggr varningar för onödigt inlägg o en gång för 1.13. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.