Haggen Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 I januari februari hörde jag??????? Men kommer man kunna spel Xbox 2 spel på Xbox <_< <_< Du har uppfattat fel för Xbox 2 eller Xenon som den också har kallats för kommer att visas upp i Januari. Och Xbox 2(Xenon) kommer ha: 3 GHz processor och 512 MB eller 1 GB i RAM-minne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanthe Skrivet 11 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Jag såg det nu.... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 jag tror att xbox 2 kommer att bli som ps2 och ps two... Vad är skillnade mellan Ps2 och Ps two.Ps two är på engelska.Ps two=Ps2. Ja jag har också hört en massa om Xenon.Då är det nintendo och microsofts konsol vi snackar om.Ja jag läste i en tidning och dom skulle göra Xbox 2 (Xenon). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanthe Skrivet 11 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 DEn ända skillnaden är att Ps two är 75% mindre än ps2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 DEn ända skillnaden är att Ps two är 75% mindre än ps2 jaja du menar Ps2 mindre varianten.Har dom bytt namn att den heter Pstwo? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 den här xenon undrar hur den kommer se ut? nån som har några bilder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 HÄR har ni en del exempel på dels Xbox 2 och Xenon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 13 December 2004 Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 allatså rätta mig om jag har fel: om några år kommer nintendo och microsoft släppa xenon samtidigt släpper de xbox2 och nintendo släpper g2 eller är xenon xbox2 och G2? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 13 December 2004 Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 allatså rätta mig om jag har fel: om några år kommer nintendo och microsoft släppa xenon samtidigt släpper de xbox2 och nintendo släpper g2 eller är xenon xbox2 och G2? Xenon är Xbox 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 13 December 2004 Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 Ingen vet exakt.Men en teori är att det kommer inte att finnas Xbox 2 utan det kommer en ny konsol Xenon (microsoft och nintendo).Eller så kommer Xbox 2 och GC 2 och inget Xenon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 varför skall dom släppa den? Xbox är ju så bra ändå! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 HÄR har ni en del exempel på dels Xbox 2 och Xenon. Den HÄR ser ju lätt bäst ut! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg