X-Player Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 Jag undrar om någon känner till nåt program som gör det svårare att ta bort lösenordet, eller att det inte alls går att ta bort, att bara den som har kontot kan ändra eller ta bort det. Anledningen är att mina syskon, eller rättare sagt min bror, tar bort mitt lösen för att komma in på min användare... Jag tycker om det inte redan finns ett sådant här program att borde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst x0t Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 säg såhär till han "ey sluta logga in på min användare len softa.. jag ska cutta dej len!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X-Player Skrivet 10 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 (redigerat) Snälla jag behöver ett vettigt svar.. och du Traa jag har prövat tro mig, men tack ändå. Redigerat 10 December 2004 av X-Player Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst x0t Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 Sätt lösenord på hans .. så han inte kan komma in.. mwhaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X-Player Skrivet 10 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 This is going nowere! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 erh, har din bror snott ditt lösenord? men om han nu inte har ändrat det så är det bara för dej att logga in och ändra till något jävligt komplext.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Din bror är administratör, alla administratörer kan ändra allas lösenord även andra administratörers. Lösning: Gör alla till vanliga andvändare och om så krävs ställ in tillstånden rätt(endast lätt i pro). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 äh, slå till honom på käften om han missbrukar sin adminbehörighet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Hur kan han ändra din lösenord?? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Sätt hans kontotyp till begränsad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X-Player Skrivet 11 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Jag skulle kunna ändra hans kontotyp, ja, men den bästa lösningen hade varit om det fanns nån typ av program som skyddar borttagning av lösen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 Jag skulle kunna ändra hans kontotyp, ja, men den bästa lösningen hade varit om det fanns nån typ av program som skyddar borttagning av lösen.. Men om du gör så att bara du är Admin och de andra är begränsade så kan INGEN ändra ditt lösenord. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.