0013 Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 joda KK(haha KK) bevisade precis att gud finns Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 Ja tror faktiskt inte ja gjorde d.. eru knäpp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 duja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 asså d där e så jä*la irriterande, när nån inte kan säga nåt bättre en "du-ja" MEN SKIT SAMMA! ja bryr mig inte längre, lev i en lögn om du vill.. hej DÅ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 tyvärr jag är kille Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 tyvärr jag är kille 0013, det är skillnad på att VARA kille och att ÖNSKA att man är kille. Gud är ett begrepp. det går inte att hitta bilder på Gud för det är förbjudet att göra avbilder av honom enligt hans bla bla bla budord. Bevisa hans existens och jag blir den första som lyssnar. Det går inte att bevisa något som är lika omöjligt att ta på som solens yta från månen, men det betyder inte att det inte finns. Men varför bevisa något överhuvudtaget? Kristendommen är en religion påhittad av galna profeter och druckna munkar. Bevisa istället Nirvana... något nyttigare att göra med tiden finns äl inte? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 (redigerat) Iron Maiden är nyttigare men det kanske inte hör till ämnet.. Redigerat 26 December 2004 av Slither Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Man kan ju också välja s*tanist vägen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0010 Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 KK du är AEGD för varje gång du läser 0013 inlägg han AEGER dig B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 KK du är AEGD för varje gång du läser 0013 inlägg han AEGER dig B) Vi försöker hålla en seriös diskussion här... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Finns inga riktiga bevis att han finns som människor vill ha. Kolla ut på allt han har skapat, det är ett bevis. Jag tror inte något vid namn "Big Bang" kan skapa naturen för det sprängde väll jorden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Ja, jag fattar... Pang! En planet perfekt för att människor ska kunna leva där! Så ologiskt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg