epaaj Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 jag har tappat bort min cd-key till windows xp home. jag skulle formatera om datorn idag men kunde inte det. det borde ju gå att hitta den någonstans på datorn, men var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Om den inte står på ena sidan så kan den sitta på andvändarhandboken eller ligga löst bland allt jox du fich med datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 11 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Om den inte står på ena sidan så kan den sitta på andvändarhandboken eller ligga löst bland allt jox du fich med datorn. jo, det kanske stämmer men nu har jag inte någon användarhandbok. bara datorn och install cd:n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 gå till din pc-affär (om du har byggt datorn själv så ligger du risigt till) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Har du köpt en färdig dator så har du förmodligen en Key någonstans på datorn, eller kanske under, annars på baksidan av skivfodralet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 du kan ju låna nogon väns skiva och cd key Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Det här gratisprogramet visar din cd-key http://www.snapfiles.com/get/keyfinder.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 12 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 Det här gratisprogramet visar din cd-key http://www.snapfiles.com/get/keyfinder.html tack så mycket :D nu kan jag formatera om datorn hur många gånger jag vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 nja, det e ju inte så bra om du raderar detdär programmet (och alla dina cookies xD) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 12 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 nja, det e ju inte så bra om du raderar detdär programmet (och alla dina cookies xD) det är ju bara att skriva ner cd-key:n på en lapp ju :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 13 December 2004 Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 (redigerat) du kan ladda ner det fast det är as dåligt ;) Redigerat 13 December 2004 av Haddi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 13 December 2004 Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 (cloud @ 12/12-2004 19:28:03) nja, det e ju inte så bra om du raderar detdär programmet (och alla dina cookies xD) det är ju bara att skriva ner cd-key:n på en lapp ju :P Spara filen på en diskett eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.