vickanvrickad Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Hej , Nu är det såhär: Jag är vid fire temple tror jag gjort allt man ska och jag är vid ett rum där metall golv över lava när man hoppat på metallen ser man att det börjar brinna, när man springer på den ser man uppe till vänster en dörr på en platå som jag inte kommer upp på ! nedanför inuti platån ser man ett sten block med en typ smiles gubbe på. ! hur ska jag komma upp dit ? tacksam för svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Går man på som ett järn stängsel och det brinnar bakom en och elden följer efter???? Då ska du gå upp på en pelare brevid... sedan hoppa från pelaren till "platån"....' P.S. Pelaren har oftast ett hjärta på "toppen" .D.S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vickanvrickad Skrivet 12 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 jaha, precis så är det.. men jag vet inte ska pröva tack isåfall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 13 December 2004 Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 Funkade det???? Du kan också följa den hela vägen...... Jag tror att du kommer någonstans då...... Men e inte säker..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 December 2004 Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 hm... skriv detta i zelda forumet, att aldrig folk lär sig det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 zelda forum och nintendo 64 forum... vad e det för skillnad??... det e la lika bra att han skriver det här... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 just de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Dem gjorde väl ett Zelda-forum för att man ska skriva om Zelda där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst WaterDemon Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Mmm, men nu börjar väl tråden handla om lite andra saker en vad den var till för? Och nu värkar det som om du har fått ditt svar. Eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Han har ju inte svarat än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 hm... skriv detta i zelda forumet, att aldrig folk lär sig det! Varför tjatar du alltid om något zelda forum?! Jag tycker han ska skriva det här! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 Om vi nu har gjort en zeldaforum så är det ju meningen att ni ska använda det forumet och inte skriva om zelda i det vanliga n64-forumet... http://forum.fuska.se/Zelda-f55.html Och tråden har spårat ur, så jag låser... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg