Gäst Hulk746 Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 hur tänker ni skapa spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norax Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Puhhh...ni kommer att lyckas tror jag,jag vill också vara med i den :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norax Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 (redigerat) Radera detta. Redigerat 5 September 2012 av Darkmind1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 De har väl redan lagt ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norax Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Ja men vet ej om de kommer att lyckas :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 i vilket program ska de göra spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norax Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 (redigerat) vad menar du? menar du vilken hemsida eller? ja du de har visst lagt ner tror jag men de har fortfarande sidan kvar men....jag vet inte jag vill att de ska inte läggas av för möbler e så fina och så habbo hotel e tråkigt detta e mycket bättre mallex är faktist bra jag har addat honom på msn men han svarar inte så jag vet inte vad jag ska göra nu..de har väl lagt ner nu.. Redigerat 2 Januari 2005 av Dannie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 En stad?! Få jobb som i verkligheten inte köpa pengar! Habbohotel är en Chattsida och om ni ska göra det kan ni först rikta in er på chatten inte möblerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 vad menar du? menar du vilken hemsida eller? ja du de har visst lagt ner tror jag men de har fortfarande sidan kvar men....jag vet inte jag vill att de ska inte läggas av för möbler e så fina och så habbo hotel e tråkigt detta e mycket bättre mallex är faktist bra jag har addat honom på msn men han svarar inte så jag vet inte vad jag ska göra nu..de har väl lagt ner nu.. Darkmind1: Det finns en ändraknapp du kan använda istället för att dubbelposta. Den ser ut såhär: http://forum.fuska.se/style_images/Fuska.se/p_edit.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 MM men en del tänker för fårt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄFTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NI VET JU FÖR f*n ATT VI HAR LAGT NER ALLT OCH NI FRÅGAR OM VI KOMMER ATT LYCKAS JAG ORKKKKKKKKKAAAARRRR INTE!!!!!!!!!! VI SKA GÖRA EN SIDA FULL MED SPEL FATTAR NI DET NU DÅ? NU ANMÄLER JAG FÖR ATT TRÅDEN SKA LÅSAS FATTAR NI HUR JOBBIGA NI ÄR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Jahå bra då! Jag skulle ända inte va med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.