wildwolf Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 har läst hela tråden men har inte sett att det ståt att ni lägger ner :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 har läst hela tråden men har inte sett att det ståt att ni lägger ner :huh: Jo men för f*n du måste ha missat det! <_<Läs igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jezzanpower Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 :blink: Hur lägger man in habbomöblerna i spelet då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChillenKid Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Har de lagt ned ? Allvarligt ? Men hallå ! Jag tyckte de var klar med ett demo nyss ? (Inte precis nyss men) Jag skulle ha fortsatt om jag kunde gö sånt ! (Fast nu kan jag ju inte det !) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 <_< kommer inte bli nåt kanske..... vet ej men sluta bråka för i **** ** Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 upps råkade missa en sida :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Ja tycker det är synd att ni la ner allt. Ni verkade att ha kommit långt. men vad blir det för spel sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Vadå har ni lagt ner du okså besäm er för i *** Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 12 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Sry för att vi la ner men..det blev tråkigt helt enkelt..... Men vi ska starta en annan grej som jag redan håller på med nu..... Och så kanske jag ska lansera mina andra spel jag har gjort ;) Men...Ett tips till dom som typ vill göra spel är att ALDRIG göra dom i nått simpelt Rpg maker för då blir det shit av allt!!!!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Sry för att vi la ner men..det blev tråkigt helt enkelt..... Men vi ska starta en annan grej som jag redan håller på med nu..... Och så kanske jag ska lansera mina andra spel jag har gjort ;) Men...Ett tips till dom som typ vill göra spel är att ALDRIG göra dom i nått simpelt Rpg maker för då blir det shit av allt!!!!! <_< Asså har ni gjort en sida eller för GM spel?? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Vi ska göra en sida med GM spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Men har ni gjort en sån sida i så fall vad heter den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.