Gäst hihi28 Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 jag vet inte hur man ska fånga Snorlax. Han är omöjlig!!! Han hade 1 - 2 hp kvar men en greatboll höll hon om inte kvar. Vilken boll ska jag använda???(inte master ball) :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst colla_killen Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 ultra boll åk till där man börjad spelet och gå till vatnet och gör surf sen kommer du till en ö som man kan köpa ultra boll :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GS Boll? Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 ok använd ultra balls tror att man kan köpa i saffron city men skada den så mycket du kan prova med att paralysera eller att söva . Brukar hjälpa :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 Han är inte så bra men jag brukar fånga han en då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 16 December 2004 Rapport Dela Skrivet 16 December 2004 Han är inte så bra men jag brukar fånga han en då Och vad har detta med tråden att göra... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Man ska fånga en Schyter och låta den ha False Swipe. False Swipe attackerar men man kan inte attackera så att en Pokémon får 0 HP. Med False Swipe kan man endast attackera så att pokemonen tillslut får 1 HP. kasta då en Ultra Ball så borde den fångas. Ultra Balls kan köpas I Fuschia men inte i Saffron. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg