Dennan Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Jag spelar halo2 nu jag vill ha ett bra fusk/tips!!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 --------> HÄR< --------- Men ett tips försök klara ut spelet utan fusk.... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jens__128 Skrivet 16 December 2004 Rapport Dela Skrivet 16 December 2004 om du hittar en döskalle ta den EJ du ser inte sikter eller hur mycker skott du har eller vilket vapen du håller i:S skit jobbigt!!! Hittat 1 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dennan Skrivet 16 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2004 Tack B) :medieval: :rambo: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 16 December 2004 Rapport Dela Skrivet 16 December 2004 Alla får ju göra som dom vill men jag tycker personligen att man ska klara Halo 2 utan fusk(om det finns nåra) och tips för det är så lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 :D ett tips fast kanske inte ett tips men iallafall. på metropolis banan med bron och det så kan man gå på dom där linliknandesakerna som går som en båge över bron jag har pröva på en det finns 4 stycken 2 på varje sida man går över den när man har kommit till det feta hindret mitt uppe på dom två bågarna längst nort så ska man hoppa till vänster sen kan man glida ner till bron igen det är lite riskabelt att man ramlar ned men det e bra om man kör på typ legendary får då slipper man möta en massa ghost.s men det kommer covernant skäpp så se till att ha bazzoka(rocket lancher) och sjuta på!! :D ett annat är att försöka sno en bashee det e kul att åka runt i den på samma bana Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 Något roligt att testa: Kör en bana där man kan få tag i en Ghost, ta den och försök köra på motståndarna. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 Eller kör Ghostrace mot en vän i multiplayer läget :P.Halo 2 är inte bara ett action spel :D. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 Halo 2 kan vara allt från Racing, fighting, fridrott, skjutarspel m.m :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 Halo 2 kan vara allt från Racing, fighting, fridrott, skjutarspel m.m :lol: friidrott? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 Längd i granatkastning :D.Resultatet skiljer du var du ser explosionen :P. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 LoL! Men som sagt du ska klara ut spelet utan fusk sen kan du göra som du vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg