Bouncer Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 Hej, jag undrar bara om nån vill ge mig pengar eller saker.... Jag är hur fattig som helst och mina "kompisar" kallar mig för noob för att jag inte har gjort questen "Lost City". Det enda jag har som dom inte har är Gilden Gloves, som är värda 360K. Om nån har 360-400K, vill den personen köpa mina Gilden Gloves av mig? Bara undrar, för jag behäver pengar. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan338 Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Hej, jag undrar bara om nån vill ge mig pengar eller saker.... Jag är hur fattig som helst och mina "kompisar" kallar mig för noob för att jag inte har gjort questen "Lost City". Det enda jag har som dom inte har är Gilden Gloves, som är värda 360K. Om nån har 360-400K, vill den personen köpa mina Gilden Gloves av mig? Bara undrar, för jag behäver pengar. :( du på runescape så fins det inget quest som heter lost city noob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Hej, jag undrar bara om nån vill ge mig pengar eller saker.... Jag är hur fattig som helst och mina "kompisar" kallar mig för noob för att jag inte har gjort questen "Lost City". Det enda jag har som dom inte har är Gilden Gloves, som är värda 360K. Om nån har 360-400K, vill den personen köpa mina Gilden Gloves av mig? Bara undrar, för jag behäver pengar. :( exakt!!! vet ej om det finns om man betalar men på vanligt finns det ej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 ska du inte ta det här på runescape sub forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoliQ Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Hej, jag undrar bara om nån vill ge mig pengar eller saker.... Jag är hur fattig som helst och mina "kompisar" kallar mig för noob för att jag inte har gjort questen "Lost City". Det enda jag har som dom inte har är Gilden Gloves, som är värda 360K. Om nån har 360-400K, vill den personen köpa mina Gilden Gloves av mig? Bara undrar, för jag behäver pengar. :( gö såhär, rulla in på http://www.runescape.com så går du in på forumet där och säljer dom dumma glovsen. och så köper du full rune och en white berret och sen kollar du om dom säger nått.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WoW_Addict Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Hej, jag undrar bara om nån vill ge mig pengar eller saker.... Jag är hur fattig som helst och mina "kompisar" kallar mig för noob för att jag inte har gjort questen "Lost City". Det enda jag har som dom inte har är Gilden Gloves, som är värda 360K. Om nån har 360-400K, vill den personen köpa mina Gilden Gloves av mig? Bara undrar, för jag behäver pengar. :( Klart det finns ett quest som heter "Lost City", (members) rewards:kunna köpa och använda Dragon Longsword och Dragon Dagger. :P noobs :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SizMoLaseR Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 De finns visst ett quest som heter lost city på runescape! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Skit i vad dom säger. Säg att du inte orkar nörda ner dej i spelet och du kör för att ha kul och skiter i ifall du inte har dom bästa grejerna och om du är member så finns det ju många skaer att göra för att få pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dohHomer Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 lol visste ni inte att det fanns en quest som hette det?? men den en nog ganska svår....har inte gjort den själv men en kompis.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 Jag har gjort questen typ 3 ggr :P Asså på olika accounts då men den är skit lätt tycker jag. Och jag har aldrig hört talas om Gilded gloves, är det nåt nytt från Clue scrolls? Har inte kört RS på väldigt länge .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zelzahim Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 RUNESCAPE SUGER ÖVER HUVUD TAGET!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Jaha det var ju kul att veta Zelzahim. Bouncer sälj dina Gilden gloves för 500k, döda guards tills du får treasure trails, gör din treasure trail. Sälj items du får i treasure trails tills du har 900k, Köp full rune t o se om dina vänner kallar dig noob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.