Brawler Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 Hela Gamecube suger ju i säg självt. :) Jaså men..har du inte tänkt på att eehm...GAMECUBE ÄR INTE ENS ETT SPEL!Så hur kan den vara sämst? Om du tycker Gamecube suger så sej inte det utan tänk istället men snacka inte sk!t om den... :blink: LooooL! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 Hela Gamecube suger ju i säg självt. :) knapast de e best och äger allting anat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 en grej pikmin suger men pikmin 2 är shit kul ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow_Master Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 pokemon spelen förstör Gamecubens goda rykte :angry: :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 gör dom ju inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Jag tycker dom flesta spelen te gamecube e bra så jag kommer inte på någe dåligt! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaAD Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Jag tycker inte direkt om Red Card. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 ööööööö och det är? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaAD Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Något himla fotbollspel där man ska bli utvisad typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 8 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 ska man bli utvisad ???! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 ja få ett rött kort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Äh det sämsta gamecube spelet jag spelat är nog ssbm samtidigt som det nog är det bästa gmacube spelet jag spelat iallafal känns det så ibland och ibland så hatar jag det. Som en kritiker sa om budokai 3 till ps2: det här spelet är helt j*vla sjukt jag hatar dethär spelet men jag vet att ungarna kommer att älska det de är precis lika sjukt som detdär supersmash brothersmelee eller va de heter som kom för några år sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg