xpliT Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 det har inte med ämnet att göra... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 det har inte med ämnet att göra... <_< För det första, Jag svarade att jag tvivlar på det.För det andra, Jag gav exempel på hårddiskar, jag tror inte han blir sur av ett ex ? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 23 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 det har inte med ämnet att göra... <_< Vad har inte med ämnet att göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 (Light @ 22/12-2004 15:00:20) (Mario Bros. @ 22/12-2004 14:36:15) hur många spel ha ni:P Skapa egen tråd. <_< 5. Kan man använda datorhårdiskar som Xboxhårdiskar? Jag tror inte att det är möjligt, men här kan du ju se på någea HD´s http://www.chipstore.se/site/skicka.php det där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 23 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 Oki! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 Mario Bros : Eller hur svarade jag att jag tvivlar på det. Delfa : Som sagt tror jag ingen blir sur av att få ett ex på hårddisk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 Jag sa bara att det inte hör till ämnet vilket det inte gjör! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 Jag sa bara att det inte hör till ämnet vilket det inte gjör! Men eftersom det ändå handlade om hårddiskar så la jag in den länken.+ Att jag svarade att jag tvivlar på det. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 24 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 Har inga frågor för tilfället ( :P ) men jag vill att fler ska svara på fråga fem (passar datorhårdiskar som Xboxhårdiskar?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg