Nimtro Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Snälla kan nån hjälpa mig så att gymmet öppnar på gta san andreas snälla hjälp mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Snälla kan nån hjälpa mig så att gymmet öppnar på gta san andreas snälla hjälp mig! Är det inte öppet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zplatt Skrivet 20 December 2004 Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 hu långt ha du kommit??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_best Skrivet 20 December 2004 Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 det är alltid öppet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Du måste göra typ 5 - 6 uppdrag lr nått för att dt ska öppna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_best Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 jag har klarat hela spelet, men när jag går till gymmet står det bara att jag ska komma tillbaka nästa dag. jag provade att komma tillbaka när det hade gått en dag men det funkade inte ändå. varför :huh: :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Men!då har det ju öppnat det där är bara en bugg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_best Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 varför funkar det fortfarande inte för mi att träna i gymmet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Samma bög bugg är det för mig! Kan inte gå på gymmet! :angry: :angry: ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Samma bög bugg är det för mig! Kan inte gå på gymmet! :angry: :angry: ... är buggen gay?Köp nya kläder å testa sen(måste köpa en av varje sak) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Exakt buggen är gay! ;) Har bytt kläder men det värkar ändå inte funka.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 eeh dt e fel ispelat:S... jag har fel på mitt när man ska gå in i en bar.. då räcker alla upp händerna å så kan man inte spela biljard lr nått skt jobbit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg