frezy_man Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Skrivet 7 Februari 2005 Det finns en klubb i min stad skövde. Dom har både asfalts bana och offroad bana för Buggys mm. Tänkte gå med där med min Kyosho sandloppa nitro (metanol) driven glöd-stiftare med en 3,5 HK. motor. Men den började krångla å ja la ut så mycket pengar utan att jag kunde köra med den och tyckte jag behövde en lite nyare. Lade ner den drömmen sen. Men skulle kunna tänka mig att köpa en ny bil någon gång för det är SKIT KUL!
Gäst Tutankoopa Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Skrivet 7 Februari 2005 Jag kör Eldriven bil och det finns ingen klubb där jag bor. Men på sportlovet så kan man Tävla på en bana..
Gäst Pcplayer Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Skrivet 11 Februari 2005 hur fort går en bensin driven hur fårt går bensinen ner jag tycker kontroller med 2 spackar är bättre än såna där andra dom är konstiga
Mezox Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Skrivet 13 Februari 2005 Jag har en Eldriven. Jag leker med den ibland.
Gäst Mujo Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Skrivet 23 Februari 2005 Har n 1:8 Buggy nere i skåne där jag bor finns det ett antal klubbar för både el och metanolbilar. Min kompis tävlingskör både Buggy och Mini-Z
Gäst mrpiggy Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Skrivet 15 Mars 2005 Har n 1:8 Buggy nere i skåne där jag bor finns det ett antal klubbar för både el och metanolbilar. Min kompis tävlingskör både Buggy och Mini-Z ingen dirt chrusern? :huh:
Rekommendera inlägg