<X!NG> Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 hej jag undrar om det e värt att köpa ett xbox?jag har ett gamecube nu så jag vet inte om jag ska sälja det eller inte.Jag tycker xbox e ganska bra men jag tänkte fråga er som har xbox.svara så fort som möjligt. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 Välkommen tillbaka Toffe! Det var länge sedan du skrev nåt. Jag har Xbox och jag tycker att det är det mest prisvärda konsollen på marknaden just nu. Köp Halo2 med startpaket på LIVE! så blir du garantera nöjd (om du gillar si-fi action). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 hej jag undrar om det e värt att köpa ett xbox?jag har ett gamecube nu så jag vet inte om jag ska sälja det eller inte.Jag tycker xbox e ganska bra men jag tänkte fråga er som har xbox.svara så fort som möjligt. :D Japp, fick en Xbox i julklapp defenetivt den bästa konsolen på marknaden. :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 ja, den är ju mest kraftfull och har bäst grafik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 (redigerat) (Mario Bros. @ 23/12-2004 09:40:19) hej jag undrar om det e värt att köpa ett xbox?jag har ett gamecube nu så jag vet inte om jag ska sälja det eller inte.Jag tycker xbox e ganska bra men jag tänkte fråga er som har xbox.svara så fort som möjligt. :D Japp, fick en Xbox i julklapp defenetivt den bästa konsolen på marknaden. :student: Det är bra Mario bros välkommen till Xboxs värld av möjligheter :D Redigerat 23 December 2004 av Haggen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 Xbox är den bästa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 mmmm bästa för det är så himla kul att köra coop på halo2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 (Mario Bros. @ 23/12-2004 09:40:19) hej jag undrar om det e värt att köpa ett xbox?jag har ett gamecube nu så jag vet inte om jag ska sälja det eller inte.Jag tycker xbox e ganska bra men jag tänkte fråga er som har xbox.svara så fort som möjligt. :D Japp, fick en Xbox i julklapp defenetivt den bästa konsolen på marknaden. :student: Det är ju jul imorrn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 (Delfa @ 23/12-2004 15:04:35) (Mario Bros. @ 23/12-2004 09:40:19) hej jag undrar om det e värt att köpa ett xbox?jag har ett gamecube nu så jag vet inte om jag ska sälja det eller inte.Jag tycker xbox e ganska bra men jag tänkte fråga er som har xbox.svara så fort som möjligt. :D Japp, fick en Xbox i julklapp defenetivt den bästa konsolen på marknaden. :student: Det är ju jul imorrn? Fick den i förväg. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 ok =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 fick min i somras i födelsedags present men skit samma undrar du någe mer toffe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 24 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 ja vad kostar ett xbox nu?Det låter som om jag ska köpa det.jag vet att det va länge sen jag skrev nåt jag vet inte varför jag har bara inte varit ute på länge så men då köper jag nog ett xbox :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg