Hoppa till innehåll

Xbox


<X!NG>
 Dela

Rekommendera inlägg

ja vad kostar ett xbox nu?Det låter som om jag ska köpa det.jag vet att det va länge sen jag skrev nåt jag vet inte varför jag har bara inte varit ute på länge så men då köper jag nog ett  xbox :D

1490:- (värt pengarna). Redigerat av Mario Bros.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 52
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

(Mario Bros. @ 24/12-2004 09:54:48)

ja vad kostar ett xbox nu?Det låter som om jag ska köpa det.jag vet att det va länge sen jag skrev nåt jag vet inte varför jag har bara inte varit ute på länge så men då köper jag nog ett  xbox :D

1490:- (värt pengarna).

det kostar 1399:- här där jag bor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Delfa @ 24/12-2004 10:14:09)
(Mario Bros. @ 24/12-2004 09:54:48)

ja vad kostar ett xbox nu?Det låter som om jag ska köpa det.jag vet att det va länge sen jag skrev nåt jag vet inte varför jag har bara inte varit ute på länge så men då köper jag nog ett  xbox :D

1490:- (värt pengarna).

det kostar 1399:- här där jag bor

Oki! :cool:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:( ja jag undrar endast en sak till.

att vad ska man köpa för spel till xbox då för en kompis till mig har ett xbox och han har ssx3 och det tycker jag e kul sen har han tony hawks pro skater 4

och det tycker jag också e kul.Så dom ska jag köpa men jag kan ju inte bara ha dom så ge gärna förslag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:( ja jag undrar endast en sak till.

att vad ska man köpa för spel till xbox då för en kompis till mig har ett xbox och han har ssx3 och det tycker jag e kul sen har han tony hawks pro skater 4

och det tycker jag också e kul.Så dom ska jag köpa men jag kan ju inte bara ha dom så ge gärna förslag.

Um du gillar tony hawk garanterar jag TH Underground 2.

Men jag har spelet NFS Underground 2 och tycker det är skitbra.

Och, japp jag håller med Adema att du ska chippa då kan du låna spel av dina kompisar och sedan tanka de till Xboxen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...