GOLDEN-MEW Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 (redigerat) jag håller helt hållet med men mina första spel var halo och nfs hotpursuit2 men du får själv bestamma GOTT NYTT ÅR TILL ALLA Redigerat 31 December 2004 av GOLDEN-MEW Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mattias.S Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 X-box crystal borde du köpa! Förresten kolla iguiness värdsrekor 2005 så ser du att X-Box är den mest advancerade konsollen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst WaterDemon Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Om du hittar ett Xbox billigt så tycker jag att du ska köpa det! Men sälj inte ditt GC! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 1 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 jag undrar hur man chippar ett xbox? :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 xbox är bara värt om du spelar live eller har någon kompis eller syskon som kan spela med dig typ alla singel player spel suger utom hitman och gta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 jag undrar hur man chippar ett xbox? :gitarr: Man kan gå in på denna sida: http://www.console.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Toffe ett tips..... Skriv inte dubbel inlägg... :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 hej jag undrar om det e värt att köpa ett xbox?jag har ett gamecube nu så jag vet inte om jag ska sälja det eller inte.Jag tycker xbox e ganska bra men jag tänkte fråga er som har xbox.svara så fort som möjligt. :D DEt är värt att köpa det är den bästa spelkonsollen KÖP DET !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 hej jag undrar om det e värt att köpa ett xbox?jag har ett gamecube nu så jag vet inte om jag ska sälja det eller inte.Jag tycker xbox e ganska bra men jag tänkte fråga er som har xbox.svara så fort som möjligt. :D Jag tycker du ska ta ps2 eller Xbox men hälst Ps2 sen kan du ta xbox.Därför Xbox är mest sålda konsoll i marknaden och har mest spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 här snackar man hjälp inte om vad man tycker är bäst och vad som är värt pengarna !!!! onödigt o slösa denna tråd för noll!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 7 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Men alltså Mario Bros. OM man köper ett helt vanligt xbox som inte e chppat och köper till nåt chip kort som finns på den där sidan vart sätter man in det då? Jag e ingen höjdare på chippningar och sånt som har med elektronik och göra. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Var man chippar? Game borde väl funka :) Ett spel som du måste köpa till Halo 1/2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg