Hoppa till innehåll

Zelda : The Windwaker!


Tails_Cool
 Dela

Rekommendera inlägg

ja har tagit alla triforce chart förutom den man ska ta där det visas ett gult skepp. på kartan. där man ska sätta fyr på sådana eld facklor. vad ska man göra efter det att man har satt fyr på dem. ja fattar inte hur ja ska få den sista triforce delen asså. det står nåt om en osalig ande på ett plakat och det fattar inte ja nåt om !!??? :huh:

 

skulle vara tacksam för svar, har suttit fast där länge nu asså. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du har kanske redan skutit ner båten. ( Båten är ett litet bombskepp) Den kommer inte tillbaka, men skattkistan ska vara där i vattnet. Så om du är en bit bort, på natten, så kommer du ju att se en stor ljusstråle där den är. Sen så åker du ju dit och hämtar den.

Om jag inte tänker på fel... :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja har tagit alla triforce chart förutom den man ska ta där det visas ett gult skepp. på kartan. där man ska sätta fyr på sådana eld facklor. vad ska man göra efter det att man har satt fyr på dem. ja fattar inte hur ja ska få den sista triforce delen asså. det står nåt om en osalig ande på ett plakat och det fattar inte ja nåt om !!??? :huh:

 

skulle vara tacksam för svar, har suttit fast där länge nu asså.  :D

Jag fattade inte heller det där med facklorna. Först tog det skitlång tid att hitta alla och när man tänt alla fick man bara en sketen orange rupie. Jag trodde det skulle komma fram ett spöke som man skulle guida, men icke.

 

Det där gula skeppet du pratar om måste väl vara spökskeppet? Har du hämtat Ghost Ship Chart?

Redigerat av Arwen Undomiel
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...