Offline Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 visst har jag det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 vi får men jag tar med den än då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 brukar ni ha eran mobil i skolan? men asså det e klart att man har med sig mobilen i skolan ( om den itte e urladdad ) <_< :bah: : bara alla har dom avstängda på lektionerna : Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Alla har väl sin mobil i skolan, så fort en mobil ringer på en lektion, så får ägaren av mobilen ta med sig sockerkaka till samma lektion nästa vecka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 haha :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Vi får inte,men jag har jämt på den hela tiden,underlektionerna har jag bara stängt av ljuddet och satt på vibration. Och dom gångerna det hänt att det har ringt så har jag vägret ge den till lärarn för att sen hämta den på fredagar. Vad har nintendo med och göra mobiler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Jag Behöver Inte Ta Med Mig Mobilen Til Skolan Jag Bor endå Så 500-700 Meter Från Skolan :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Va då ?????? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Jag brukar ha min på ljudlös Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 jag har den alltid med, nästan. men vi får inte ha på dem på lektionerna. på hemkunskapen kan man i värsta fall få baka bullar till hela klassen om mobilen ringer :D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Jag Behöver Inte Ta Med Mig Mobilen Til Skolan Jag Bor endå Så 500-700 Meter Från Skolan :P det spelar ingen roll hur långt mna har till skolan jag har 1km till skolan men jag har ingen mobil men när jag köper en ny ska jag ta med den :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.