CiR3 Skrivet 27 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 jag undrar oxå hur Suna kom på sitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Jag kom på mina genom att jag gillar Zelda spelan och jag är Grym på dom 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Jag heter Mikael, så därför är mitt Användarnamn Mikael :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Skulle inte riktigt klassa vettefan eller f*n överhuvudtaget som svordom. Men, men, det hör inte till tråden. nej det kanske det inte är, menmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Jag älskar katter, försöker heta det på andra sidor men är alltid upptaget :'( Ja katten är lätt att använda utomlands också. Kort och smidigt med 5 bokstäver. K A T T E N Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lucius Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 tog bara mitt riktiga namn;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Jag älskar katter, försöker heta det på andra sidor men är alltid upptaget :'( Ja katten är lätt att använda utomlands också. Kort och smidigt med 5 bokstäver. K A T T E N 6 bokstäver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
@lex Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 1. Heter Alexander 2. Kallas Alex 3. Gillar datorer 4. @ har med datorer att göra 5. @ är en sorts A 6. Byter ut A mot @ 7. @lex Det här hittade jag på i fjärde klass, och jag heter så på alla sidor där jag är medlem och där man kan använda specialtecken. (På tidigare Fuska.se hette jag Megaplayer). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 30 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Jag älskar katter, försöker heta det på andra sidor men är alltid upptaget :'( Ja katten är lätt att använda utomlands också. Kort och smidigt med 5 bokstäver. K A T T E N 6 bokstäver. Måste man va pet nog hela tiden nu när jag ändrat användarnamn så e det så att jag tog CiRE och bytte ut E mot 3 och *Taddaa* = CiR3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Tog det för det är mitt smeknamn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 [email protected] var upptaget så då kom jag på [email protected] och sen dess har jag hetat de överallt 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Jag ville ha ett Dragon-Ball namn. Jag tänkte först på Son-Goku, men av två anledningar tog jag inte det 1.För tråkigt 2.Antagligen upptaget. Då tänkte jag att Son-Goku var rätt puckad som barn och Son-Pucko var född!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.