Gäst YoTo Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Heter Yoto för att det rä mina initialer YOusifTOuma. Hehe korkad men d bästa ja kan komma på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Han tänker nog på att han är bäst. Men så kan man inte riktigt säga för dom flesta tycker att dom själva är bäst. Ja, fast jag är ju den bästa av de bästa! (Bara skämtade :lol: ) nej för det är jag!,hahaha! lol :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Han tänker nog på att han är bäst. Men så kan man inte riktigt säga för dom flesta tycker att dom själva är bäst. Ja, fast jag är ju den bästa av de bästa! (Bara skämtade :lol: ) nej för det är jag!,hahaha! lol :lol: lol :lol: såklart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 för jag gillade samus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Jag heter Joe Cool för att Snobben kallar sig så ibland. Snobben äger fett!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuperSaiyajin Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Jag heter Supersaiyajin eftersom det e grymt att va suoer saiyajin (Goku :)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Det var inte särskilt svårt att komma på mitt användarnamn eftersom jag heter andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 jag b heter b för att första sidan (fuskarna) så visste inte jag att man måste skriva epost address så jag kunde aldrig logga in sen skrev jag användarnamn: b lösenord: b men det funkade inte heller men sen såg jag att det kommer via epost så fick jag namnet B eller Cool-B ps.försök inte gå in på min användare för jag har bytt lösenord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Han tänker nog på att han är bäst. Men så kan man inte riktigt säga för dom flesta tycker att dom själva är bäst. Ja, fast jag är ju den bästa av de bästa! (Bara skämtade :lol: ) nej för det är jag!,hahaha! lol :lol: lol :lol: såklart... Lögnhalsar det är jag. LOL :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Jag gillar mario så jag heter supermario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trinitron Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 märket på min skärm är Trinitron så jag tog det helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 jag heter ZELDAMAN för att jag gillar zelda spelen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.