Karata Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Karata....... ja hmmmm..... ja vet inte riktigt de bara flög genom huvudet på mej.... och så kom ja inte på nått annat så ja tog (hette det första gången på fuskarna.nu) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Mitt namn "Joy" är engelska och betyder "glädje, glädjekälla". Så jag tänkte "Varför inte?". Så därför heter jag Joy= Glädj er =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 jag kom på mitt gameking för hehe jag är ganska bra på spel sen tycker jag det låter bra men jag ska ju byta till shadow för jag gillar han Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 En nazgûl är en ringvålnad. En nazgûl är inte en ringvålnad det är Drakarna som dom rider på som är nazgûler. För det första. I filmen kanske det är så men i böckerna är nazgûlerna ringvålnader. Tror att nazgûl betyder ringvålnad på Quenya. För det andra. Det är inte drakar de rider på. Det är vingbestar. Ett citat från den utmärkta sidan Skalman: "År 3018 inleddes Ringens krig genom att Sauron sände ut de nio nazgûlerna på jakt efter Härskarringen, som han nu visste var funnen. Dessa väldiga ryttare blev av med sina väldiga hästar då de försökte övergå Bruinens vadställe men hindrades av alvernas magi. Hädanefter färdades nazgûlerna på väldiga och uråldriga vingbestar. Dessa onda djur skapades av Morgoth och var uppfödda på orcherkött och var större än till och med de väldiga örnarna." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Först hette jag sebbbe 10...men det är inte så coolt...så jag bytte till Heartless för det är coolare och sen är de me i mitt favorit spel "Kingdom Hearts"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcanum Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 jag tog mitt från ett spel.. det e en attack som heter så :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Jag valde mitt för att Nisse hette jag på fuskarna.nu....kommer inte på något bättre, men jag tycker Kassler duger gott och väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Jag mixtrade med Eowyns namn! Hon från sagan om ringen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 hmmmm.....jag skrev en uppsats om människoätande jättebjörkar och farliga vattendrag i en typ uppsats man skulle skriva.då skrev jag att den personen det handlade om slängde sig undan från en landlevande KANNIBALGÄDDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Människo ätande jättebjörkar?hahaha, var f*n får du allt ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 hmmmm.....jag skrev en uppsats om människoätande jättebjörkar och farliga vattendrag i en typ uppsats man skulle skriva.då skrev jag att den personen det handlade om slängde sig undan från en landlevande KANNIBALGÄDDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! du har livlig fantasi du! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Fatta vad kul det kan vara att va med honom ibland(ja, vi känner varann). hehe, han har alltid något dumt och säga. Den bilden han gjorde på bilden en gång. Jag och en annan skrattade nästan ihjäl oss... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.