Hoppa till innehåll

Tips På Barnspel


oliverpoliver

Rekommendera inlägg

  • Svar 63
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

(shacti @ 26/12-2004 13:00:20)

mario party absolut  men ssbm kan ochså va bra. men doshin the giant är det bästa för små barn

ssbm är har en åldersrekommendation på 11+.....

pikmin kanske, lite svårt men inte så mycket våld....

det står att det är 3års grens på mitt ssbm
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har inte gamecube men jag ska skaffa.

jag tycker nog mario spel ssbm pikmin detta sista förslaget kanske är lite svårt för en 4 åring men the simpsons hit and run för där finns det roliga gubbar jag har en kusin som har spelat det sen han var 2 och nu är han 4år.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(nebbig @ 29/12-2004 17:01:37)

JAG VET VAD DU KAN SKAFFA SKAFFA ALLA SPEL TILL GAMECUBE ALLA ÄR JU BARNSPEL SÅ DET SPELAR INGEN ROLL

Hur orkar du? <_<

 

Och stäng capslock någongång... <_<

ha är lite yr det finns massa icke barnspel som han tror asså bara för att spel intve innehåller våld är det inte barnspel... och vi är föresten barn.. game cube har massa krigspel om du så vill tex rainbow six, spinter cel,l ghost ercon, minory report ,prince of percia ,second sight asså medal of honor, time splitters -1-3-2, golden eye rouge agent, orka säga mer starwars med mera lol håller med nebbig sådana störda typer är inte roliga.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jahapp men hur bra är alla dom där då på gcn yja alla dom har fått dubbelt så lite som xbox i magasin internet och det finns MASSOR av barnspel typ på alla kartonger står det ju 3+

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...