Zekk_018 Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 (redigerat) igår på julafton fick jag Slaget Om Midgård spelar i moria och behöver hjälp!! Hur dödar man balrogen igentligen den krossar mig hela tiden :unsure: de är nu utfört :) 2<-----nu behöver jag hjälp igen.. hur f¨år man mer kommando poäng har inte tittat så mycket på det men nu har jag mycket pengar men inga komand poäng så en kort förklaring hur jag får skulle vara bra :rolleyes: Redigerat 28 December 2004 av Zekk_018 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 (redigerat) va ja har sett i en film från d spelet, så kan Gandalf döda Balrogen me en magi, vet dock inte om han har den än, ja har inte spelet Redigerat 25 December 2004 av Kaktus-Killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 25 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 jag vet att han kan döda den,(han måste väll kunna det) men jag vet bara inte hur det är det :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkan Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 Jag dödade den med gandalf på lvlv 3. gör den där blixtsvärdaattacken på ballrogen o akta dej sedan tills du kan göra den ingen.... håll på så till den e död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 25 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 när du menar akta gå i väg typ 2m eller??? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkan Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 aa:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 jag klara på lvl5 med blixtattacken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 25 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 tack för svaren!! ska testa nu.. vi får se om det går :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 28 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 okej istället för att starta ett nytt inlägg så tita på siffran 2 och svara om ni vet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkan Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 ifall du kör "skärmystling" lr va d heter så kan du ladda ner en sak som gör så att du kan ändra hur många du vill ha.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 Men det med balrogen är det bara att ta magier sen springa...sen laddar du upp dom när du springer sen tar du magierna igen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 Detta spel kanske blir mitt nästa köp! Undrar? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.