Zekk_018 Skrivet 28 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 är det ingen som har nått tips eller svar på hur man får kommando poäng :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
uttern Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 DU KAN ALLTID RINGA BRIS.. HAH MVH FADER AMBRAHAM I JÄRNA EAT MY CAP!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
uttern Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 va ja har sett i en film från d spelet, så kan Gandalf döda Balrogen me en magi, vet dock inte om han har den än, ja har inte spelet EN FILM??! AAAAAAH HAR DU TVÅ CP STÖRNINGAR ELR? skaffa ett liv för rödbettan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 uttern sluta säg till alla att dom är cp och har damp och sånt annars anmäler jag dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 2<-----nu behöver jag hjälp igen.. hur f¨år man mer kommando poäng har inte tittat så mycket på det men nu har jag mycket pengar men inga komand poäng så en kort förklaring hur jag får skulle vara bra :rolleyes: Umm ja lirar det på engelska så vet e inte säker på va du menar...antar att det e poängen som bestämmer hur många gubbar du får använda. De e bara å klara banor som ger såna poäng för att få mer. De godas campaign kan inte få så många....nånstans runt 300st tror jag. Onda kan max ha 600. Ondas campaign e skitlätt så fort man får darkness å balrog...å me trainer klarar man svåraste me bakbundna händer å fötter :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 29 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 okej tack för det svaret men vart finns trainern?? skulle behöva det nu :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Den finns ingenstans just nu. Frågade om ja skulle publicera den, men intresset verkar inte vara så stort. För att det inte ska bli FÖR lätt har jag gjort så att datorn får lika mycket pengar som du får(på vissa banor)...blir inte mycket svårare, men mer gubbar att lvla på och kul å leka me i skirmish. :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 29 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 okej men SNÄLLA publicera den så jag kan ha lite kul med slakteri :medieval: :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 slaget om midgård är verkligen värt att köpa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 29 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 mm verkligen alla som älskar Lord Of The Rings och inte har det måste köpa et och dom som gillar stratigi (stavningen :blink: )spel borde köpa det också eller ni som vill ha ett nytt spel :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FAT Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 snälla posta trainern Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 30 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 ja gör det snälla :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.