Gäst wozfe Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 När man köper animal crossing så får man med ett minneskort. På minneskortet finns det en fil som tar upp 1 block. Exakt vad gör den filen och vad använder man den till. Är det farligt att ta bort den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 När man köper animal crossing så får man med ett minneskort. På minneskortet finns det en fil som tar upp 1 block. Exakt vad gör den filen och vad använder man den till. Är det farligt att ta bort den? Jag har för mig att den innehåller "presenten" man får i början, ta inte bort den... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 vilken present? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 De två *spoiler* NES-spel man får i början... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 Nu hänger jag inte riktigt med, NES spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wozfe Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 är presenten 2 NES-spel? när får man den presenten? Om presenten är 2 st NES-spel, kan man få de NES spelen ändå? Jag hade tänkt att göra en ny fil på ett nytt minneskort. Då har man ju inte den filen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 Kopiera filen till det nya då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg