Gäst _Otaku_ Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Vad är åldergränsen för Dragon Ball volymerna? Jag har hört att de är väldigt "vuxna"... Alltså jag menar att ibland kan de ju va snuskigt i vissa kapitel <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Jo, i de första så är det redigt snuskigt. Där hade nog inte Akira någon flickvän direkt... Sedan så blir det bättre, men serien kan va rättså långtråkig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 äsch, snuskigt... Är man 8 år så är det snuskigt :D Jag ser det mer som humor än snusk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 DET ÄR HUMOR INTE SNUSK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 Jaja jag förstår och väldigt bra humor är det ju destorakt inte om man e under 11-12 år <_< Men de flesta scenerna kan ju vara rätt roliga :lol: p.s. tack 0012 d.s. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 jag läste dom när jag var 7 och vaddå jag har inte hittat en snuskig sida i 42 böcker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 då menar jag självklart inte Dragon Ball Z böckerna där son.goku blivit stor -__- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0010 Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Men det är blodigt ibland ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 öhhhh blodigt näääää Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0010 Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 öhhhh blodigt näääää Du har inte märkt när Piccolos arm bröts av och Nappa slog Tien så hans arm flög av så prutade en massa blod det är många saker som du har missat.Och när en domare i Tuneringen i Buu saga när en domarens huvud sprängdes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Dragonball böckerna har ingen åldersgränns filmerna har 10-15 årsgränns spelen 7-10 årsgränns själv har jag bara bok nr 42 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Det är ju bara Tecknat inget farligt snusk <_< är ni så rädda för tecknade streck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.