LaAD Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Jag har alla volymerna. Och jag hatar dom :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Har alla volymer. När dom besegrat Vegeta var det ju jävligt blodigt. Och Klapp-Klapp är kul om man inte är 8,för då :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 bokförlagen har fått massa klagomål så de ska kanske sätta 15-års gräns på bökerna fjantigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 javisst :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 :mellow: ok har bara 4 volymer läste ut alla på en dag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Jag tycker Böckerna absolut inte är Långtråkiga :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Dom är ju skitroliga! Jag har läst alla. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Har alla... Men jag tröttnar på allt stridande de har. Vill ha något mer Elegant och inte så Kapoff och haja... Ni kanske inte fattar detta språk men det får ni skylla er själva. Mangan är så typiskt Pojkaktigt att man ska bli starkare och slåss. Vill ha mer Känslor Inblandade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Jag har bok nr.1, men har läst nr. 1-4. De äger! Böckerna har typ 3 årsgräns, om man kan läsa då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Jag har alla 42 och visst, man kan bli trött när dom slåss samma fight tre böcker i rad. Det känns som att det inte är så stor variation Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Jag har alla 42 och visst, man kan bli trött när dom slåss samma fight tre böcker i rad. Det känns som att det inte är så stor variation Håller med ^_^ De har ju tre olika Sagor också. Namek Saga, Cell Saga och Boo Saga. Det handlar bara om stridande då. Men det är ju därför Dragonball blev så känt och speciellt hos de flesta ungdomar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 dragon ball är as bra ju inget snusk bara humor och grymma fighter det e ju det dragon ball går ut på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.