Gäst wångö Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 ska ja köpa en online adapter? är dom bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 ska ja köpa en online adapter? är dom bra? om du har bredband och något onlinespel(ellertänkt skaffa det) så kan det vara en bra idé att skaffa det. jag ska själv göra det någon gång om jag hittar något roligt spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 okej... ja har bredband o nåra onlinespel o tänkte köpa call of duty finest hour... då köper ja de då ::D :D :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cony_jedi Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Jag har ps2 mini om man har en sladd kan man bara koppla den till bredbandet och man måste ha ett ea games spel och då försöker man uppkoppla följer instruktionerna och creata et6t nytt ea games acount sen e det bara och köra vilken spel som helst .... Dok:Man måste vara kunnig... :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Köp det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 okej...:D:D:.. vilka spel har ni till online då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firedamm Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 okej... ja har bredband o nåra onlinespel o tänkte köpa call of duty finest hour... då köper ja de då ::D :D :rolleyes: köp det :) det har jah å det är skit kul :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 vilka spel har ni då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Jag tror det är värt det...jag har ingen, men jag ska nog ha i framtiden! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst WaterDemon Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Du borde köpa det!! För det är nog mycket roligare att spela mot mäniskor än datorer! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Jag har ps2 mini om man har en sladd kan man bara koppla den till bredbandet och man måste ha ett ea games spel och då försöker man uppkoppla följer instruktionerna och creata et6t nytt ea games acount sen e det bara och köra vilken spel som helst .... Dok:Man måste vara kunnig... :lol: Du behöver ju en cd också som installerar online på din pstwo, den får du enkelt av sony själva.. Min kommer nog nästa vecka.Iaf någon vill möta mig i Killzone sen heter jag NesseN, om mitt namn blir godkännt som central station namn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne-2 Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Jag har Tony Hawks underground & Tony Hawks underground 2 som jag spelar på internet ! (Ps2) :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg