DanniQ Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 Segar inte sidan otroligt mycket? Ibland funkar den inte änns och kommer upp error meddelanden och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 Sist jag bad admin att göra en ändring så att sidan laddas fortare så hände inget. Det enda som admin gör är att ta bort vilka som läser ämnet, då sidan är trög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 Nu i juletider så har fuska.se samt forumet mer besökare än vanligt och därav blir sidan segare ibland när det blir riktigt mycket besökare, idag var ett sådannt här tillfälle: Rekord [Fuska.se]: 533st online samtidigt den 27/12-2004 21:03:49 Som det ser ut nu så kan vi endast optimera servern men visar det sig att samma flodvåg av besökare fortsätter även när skolan har dragit igång så kommer vi med största sannolikhet att uppgradera servern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 27 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 Är det inte så nu när folk fått sina jul klappar och kanske dator spel eller andra spel? Då ska dom leta fusk så blir sidan överbelastad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wii Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 :blink: eller så kanske folk vill skryta om sinna presenter eller kanske vill få reda på vad andra fått i julklapp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 (redigerat) Nu i juletider så har fuska.se samt forumet mer besökare än vanligt och därav blir sidan segare ibland när det blir riktigt mycket besökare, idag var ett sådannt här tillfälle: Rekord [Fuska.se]: 533st online samtidigt den 27/12-2004 21:03:49 Som det ser ut nu så kan vi endast optimera servern men visar det sig att samma flodvåg av besökare fortsätter även när skolan har dragit igång så kommer vi med största sannolikhet att uppgradera servern. det var någon gång i november då jag satt och sökte efter nåt jag kommer inte ihåg vad och ni vet hur många länkar deyt kommer upp när man söker i google.jag tryckte på en och kom till ett forum där det var mer användare online än 533st <_< Redigerat 28 December 2004 av spiderman2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 (spiderman2 @ 28/12-2004 12:20:59) Nu i juletider så har fuska.se samt forumet mer besökare än vanligt och därav blir sidan segare ibland när det blir riktigt mycket besökare, idag var ett sådannt här tillfälle: Rekord [Fuska.se]: 533st online samtidigt den 27/12-2004 21:03:49 Som det ser ut nu så kan vi endast optimera servern men visar det sig att samma flodvåg av besökare fortsätter även när skolan har dragit igång så kommer vi med största sannolikhet att uppgradera servern. det var någon gång i november då jag satt och sökte efter nåt jag kommer inte ihåg vad och ni vet hur många länkar deyt kommer upp när man söker i google. jag tryckte på en och kom till ett forum där det var mer användare online än 533st <_< och? det finns nog en hel del forum som är större än fuskas men jag tvekar på om dom är lika roliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 (spiderman2 @ 28/12-2004 12:20:59) Nu i juletider så har fuska.se samt forumet mer besökare än vanligt och därav blir sidan segare ibland när det blir riktigt mycket besökare, idag var ett sådannt här tillfälle: Rekord [Fuska.se]: 533st online samtidigt den 27/12-2004 21:03:49 Som det ser ut nu så kan vi endast optimera servern men visar det sig att samma flodvåg av besökare fortsätter även när skolan har dragit igång så kommer vi med största sannolikhet att uppgradera servern. det var någon gång i november då jag satt och sökte efter nåt jag kommer inte ihåg vad och ni vet hur många länkar deyt kommer upp när man söker i google. jag tryckte på en och kom till ett forum där det var mer användare online än 533st <_< Dessa forum har bl.a. större server, är internationella/stora nationella osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 Det är nog som DanniQ säger. Sidan blir helt enkelt överbelastad när de flesta 10-14 åringar får nya spel, då vill dom helt enkelt skaffa fusk o se vad andra tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Tror jag med sp... i jul då får man ju spel spel är ju nästan bara spel så orkar man inte klarat utan fuska i think.. så vill dom har fusk och så blir det översvämat av folk här på fuska.se för dom vill få reda på fuska elelr nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Eller så är det så enkelt att många är lediga och inte lämna sidan pga skola/läxor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.