Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

steam är cs 1.6 allså den nya cs veriasionen.

jag tycker att du ska ladda ner det för det är jätte kul spel man kan te.x ha sköld men då kan man bara ha pistol och kniv.

MVH RealCS 8)

Skrivet

Steam is Valve's new way of getting games into your hands ASAP. Games like Half-Life, Counter-Strike, and Counter-Strike Condition Zero are all being made available through Steam.

Steam games are automatically kept up-to-date with the latest content and revisions. Steam also includes an instant-message client which even works while you're in-game.

At its core, Steam is a distributed file system and shared set of technology components that can be implemented into any software application.

With Steam, developers are given integrated tools for direct-content publishing, flexible billing, ensured-version control, anti-cheating, anti-piracy, and more.

Taget från www.steampowered.com

• 3 månader senare...
Gäst Kaktus-Killen
Skrivet

han "menar" skratt fäör att tyckte att frågan var (eh.. umm..) skitdum?

Skrivet

man kan spela:

Half-life

Counter-strike

Day Of Defeat

Team forestress Classic

Deathmatch Classic

Opposind Force

Ricochet

Dedicated Server

Snart kan man spela:

Counter-Strike Condition Zero.

• 4 veckor senare...
Gäst Donald Duck
Skrivet

steam kan man spela half-life counter-strike o mer man kan betala också för att köra condition zero o condition zero delete scanes fast jag köpte så fick man delete scanes online

• 4 veckor senare...
Gäst Kaktus-Killen
Skrivet

steam är:

ett program som funkar var 27:de dag

updateringar var 4:de minut

Friends List som e nere 90% av tiden

och naturligtvis, skiten med att om man blir av me sin cd-key/lösen så måste man köpa nytt halflife och cs tror ja

så jag ger steam: 1/74382472389473284963835901265832149073821425

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...