Chaos Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 KA&Co Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robinnydestedt Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Kalle anka & CO och Gustaf samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Kalle Anka-tidningarna är nog bäst... Brukar inte läsa så mycket serietidningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link02 Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Jag tycker One piece men det är ju inte riktigt en serie tidning utan en Manga bok men manga är ju är ju faktiskt japansk serie tidning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Kalle Anka lungt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuperSaiyajin Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Dragonball, Har alla och ska HA alla!!! Sen Kommer Kalle anka, Han e lugnt Grymmast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Kalle anka och Musse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Jag hatar Alexander Lukas som gör Kalle förbannad! :evil: Kalle Anka är grymmast, ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Kalle anka och Musse Gillar du Muse Pigg tidningarna eller självaste Musse? För det första är Musse Pigg tidningarna slöseri med pengar för på Kalle Anka får man mer serier och är billigare! Och Musse Pigg är sämst! Men det är ju du som bestämmer men nu återgår jag nog till ämnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 The Simpsons lungt. Kalle Anka suger ju.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Jag tycker Kalle Anka och c:o. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Kalle Anka & co Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.