Hoppa till innehåll

När Kommer Ps3?


Quicksilver

Rekommendera inlägg

  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Tomatketchup

Den har redan kommit i Japan. Älskar när ni blir AEGDA  ! PSP krossar sönder den dära jätte ananasen. Jag hatar när alla Nintendo hittar på alla Nintendo konsoller

 

 

Ibland Nintendo Revulution förut var det Xenon. När N DS kommer så efter ett tag kommer Nintendo gå i konkurss . SONY 4-EVER.Och jag hörde att ps2 kommer cirka 2 månader efter N DS  PSP i 30 juli och N DS 30 mars.Men som sakt PSP kommer vinna striden.

 

Det kanske är du som är på bilden?Stick o brinn!Jättestort ananas(arsle)kan du va själv!

PSP tycker ja är dåligt kanske,men jag säger inte så jäkla dumma ord som du gör!

Förresten är Nintendo Revulotion inte något som dom hittat på,fattar ingen att man

inte säger sånt!0010,I hate when others say that to Nintendo and Sony and every companys

are f***** dog shit.Nintendo(SANT)har vunnit första pris på världens bästa tv-spel.

 

PS:Nintendo kommer gå i konkurs om dom slutar med Mario eller Pokemon+

du går i konkurs om du säger sånt.Förresten kan jag bara inte rå för att snacka amrikanska,beroende i det.....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst Tomatketchup

............Nintendo Revulotion..........varför säger ni att den är fake?f*n jag har inte sätt en jäkla bild bara läst om det i en dagstidning

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag håller med Rockodile hela tiden. Förresten är PSP nästan dubbelt så dyrt NDS

på både konsoll och spel.Det är f*n till PSP den är nog det största misstaget efter Virtural boy.

Allt är för att jag (och det här är mina åsikter) tycker att PSP har gammal design.

Lite kopierat från Gameboy Advance ''host host''. <_<

Jag tror faktiskt att jag har läst om det i en ClubNintendo tidning att

Nintendo Revulotion ska komma.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...