Sharzor Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 den ser coooooooooooool ut. :cool: synd att de e så långt kvar tills den kommer :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Mm men den kommer bli dyr men PSP kommer i Mars såg jag i spelbutiken 11 mars som N DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Den har redan kommit i Japan. Älskar när ni blir AEGDA ! PSP krossar sönder den dära jätte ananasen. Jag hatar när alla Nintendo hittar på alla Nintendo konsoller Ibland Nintendo Revulution förut var det Xenon. När N DS kommer så efter ett tag kommer Nintendo gå i konkurss . SONY 4-EVER.Och jag hörde att ps2 kommer cirka 2 månader efter N DS PSP i 30 juli och N DS 30 mars.Men som sakt PSP kommer vinna striden. Det kanske är du som är på bilden?Stick o brinn!Jättestort ananas(arsle)kan du va själv! PSP tycker ja är dåligt kanske,men jag säger inte så jäkla dumma ord som du gör! Förresten är Nintendo Revulotion inte något som dom hittat på,fattar ingen att man inte säger sånt!0010,I hate when others say that to Nintendo and Sony and every companys are f***** dog shit.Nintendo(SANT)har vunnit första pris på världens bästa tv-spel. PS:Nintendo kommer gå i konkurs om dom slutar med Mario eller Pokemon+ du går i konkurs om du säger sånt.Förresten kan jag bara inte rå för att snacka amrikanska,beroende i det..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 0010,hur f*n ids du äns hålla på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 Du är till o med störigare än vad Atlas 95 är 0010 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Hallå nintendo ds har kommit det finns på webhallen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 man kan boka den inte köpa den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Jag har för mig att den ska komma om ett år ungefär till japan. Jag tror att den kommer innan revulotion och X BOX 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 asså revulution finns inte ! den ska inte komma ut alla ni nintendo fans tror ni kan bara hitta på fantasi konsoller ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 ............Nintendo Revulotion..........varför säger ni att den är fake?f*n jag har inte sätt en jäkla bild bara läst om det i en dagstidning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Jag håller med Rockodile hela tiden. Förresten är PSP nästan dubbelt så dyrt NDS på både konsoll och spel.Det är f*n till PSP den är nog det största misstaget efter Virtural boy. Allt är för att jag (och det här är mina åsikter) tycker att PSP har gammal design. Lite kopierat från Gameboy Advance ''host host''. <_< Jag tror faktiskt att jag har läst om det i en ClubNintendo tidning att Nintendo Revulotion ska komma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Jag har sätt det i en vanlig Expressen.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg