Zeem Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 bevisa det då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 PSP är Playstation Portable.Det är en bärbar konsoll.Man kan säga Sonys motsvarighet av Gameboy.Eller ett bärbart Ps2.Så här ser den ut det där är en gammal bild :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 (redigerat) asså revulution finns inte ! den ska inte komma ut alla ni nintendo fans tror ni kan bara hitta på fantasi konsoller ! typ världrekord i ljugning :P jag läst i en gamereactor för ett år sen att det skull komma en ny konsoll (revolution) sorry för dubbel :D Redigerat 2 Mars 2005 av Kebab Nisse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 det enda jag hör är att revolutio är fake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 (redigerat) det enda jag hör är att revolutio är fake No no buddy, snart får jag veta sanningen om några få månader. Det kommer att stå i nästa nummer av clubnintendos tidning. Redigerat 5 Mars 2005 av Hajen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 det enda jag hör är att revolutio är fake Jag vet det stod det i förra numret. Tyvärr så är mitt medlemsskap slut och jag har inte råd att va medlem längre.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg