Hoppa till innehåll

Fyverkerier


CiR3
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 45
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

(nebbig @ 01/01-2005 18:52:39)

2 paket "skitstövlar"

2 paket "crackling balls"

1 paket "spyflugor"

och 1 paket "general pucko"

Flugor är roliga. Särskilt när de snedtänder och sprängs... ;)

Jag hadde en stor sån där fluga som explodera och jag stod typ presic brevid :lol:

 

Sen så stoppade jag och min polare ner massa mini raketer uppochner i snödrivorna så dom sprängde upp massa snö :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(CiR3 @ 01/01-2005 21:12:05)
(nebbig @ 01/01-2005 18:52:39)

2 paket "skitstövlar"

2 paket "crackling balls"

1 paket "spyflugor"

och 1 paket "general pucko"

Flugor är roliga. Särskilt när de snedtänder och sprängs... ;)

Jag hadde en stor sån där fluga som explodera och jag stod typ presic brevid :lol:

 

Sen så stoppade jag och min polare ner massa mini raketer uppochner i snödrivorna så dom sprängde upp massa snö :D

En av våra raketer ville inte lyfta, kul när de sprängs på marken... ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tänk igår så var det 2 galningar dem bunde en massa mega raketer fast med varandra med en slaxs tårta och vet ni vad som hände det var så tungt att dem sprängdes nere i marken jag var bredvid så då spelade jag action och slängde mig noooooo så kom det en slaxs eld boll bredvid.I min ort är det galna turkar som gjorde en konstig sak dem var i tåg stationen och så sprängde dem 2 raketer i tågspåret min bror skulle presis in tur att han inte strök med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi har en äng som är perfekt att skjuta upp grejerna på, men alla latmaskarna i kvarteret, de riggar upp sina stora trälådor med 100 raketer i rakt utanför husen, helt livsfarligt...

brukar dem inte ha 1000 raketer dem dära stora lådorna själv hade jag en sån.I år köpte jag en slaxs lång sak och den hade 100 raketer i för 19 kr.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För min del kom det inte på fråga att köpa fyrverkerier, då det finns döende och behövande människor i sydost asien pga den fruktansvärda dödsvågen tänkte vi skita i raketer och smällare och i stället skänka pengarna till röda korset, så att någon får en filt. Känns bra, istället för att skicka upp pengarna för ett fyrverkeri som ändå inte varar så länge.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...