0013 Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 nej det är det inte det är olika Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fabian Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Heavy Metal..Metallic, Black Sabbath, Iron Maiden, Judas Preist, Rammstein, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Judas Priest - Painkiller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 9 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Judas Priest - Painkiller Va snackar du om ? :blink: Det här är inte Now Playing tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Lyssnar mest på Deathmetal. :ph34r: Nån' som har hört Sonic Syndicate? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Band vi gillar : Rage against the machine, opeth , strapping young lad, meshuggah, devin townsend band, audioslave, vanden plas , dream theater , dead soul tribe, planet x, neal morse, blindside,extol, alice in chains, spocks beard ,system of a down, ayreon, O.S.I. , the flower kings , star one , Och mycket mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 (redigerat) Death metal Melodic Death metal Black metal några bra band: in flames,dark tranquillty,nightrage,sirenia,mors principium est,amoral,opeth,cradle of filth,emperor,morbid angel,soilwork,pain confessor,children of bodom,kalmah,norther,within y,omnium gatherum,insomnium,hypocrisy,edge of sanity,anaal nathrakh,apocalyptica,ablaze my sorrow,bloodbath finns mycket mer men det där är favoriterna :) Redigerat 7 Januari 2006 av brunhilde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 f*n vad alla skulle ogilla nightwish (inget mellanslag) gillar mest symfonisk (nightwish, within temtation, evanescence) men och lite rammstein. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Mina favoriter: Symfonisk- Within Temptation, Evanescence, Nightwish, Lacuna Coil. Gothic- Theatre of tragedy, The birthday masacre Black metal- Cradle of filth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Jag kan inte kalla Cradle of FIlth för Black metal, dom ju mest ut så för att att få uppmärksammhet. Det som jag kan kalla Black är Gorgoroth, Mayhem osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Jag kan inte kalla Cradle of FIlth för Black metal, dom ju mest ut så för att att få uppmärksammhet. Det som jag kan kalla Black är Gorgoroth, Mayhem osv.. du kan ju kolla vad bnr klassar cradle of filth som, black metal. Man skulle kunna kalla dom Melodisk black men inte mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Cradle of filth har utgett sig för att vara ett black metal band efter vad dom själva säger. Men sen kan man ju ha flera uppfattningar om vad dom är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.