Boiuthh Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 lite allround här.. ibland är det Anaal Nathrakh (Armageddon musik :P) och ibland blir det lite Rammstein eller nåt annat som typ Black Sabbath Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 ungefär vadsomhelst men mest Adema Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 (redigerat) själv lyssnar ja mest på ''heavy metal'' ;) Nån som ska se/höra Hammer Fall på skandinavium ( kan knappt vänta ) Jag ska på Hammerfall :) Jag lyssnar på nästan all sorts metal men folk-metal har jag lite svårt för att gilla. Någon som ska på Iron Maiden den 9 Juli? Det ska jag :D Redigerat 31 December 2004 av Slither Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 jag lyssnar på hårdrock och sånt...men inte Nu-metal som alla som inte vet vad musik är gör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Jag är allätare inom hårdrock och metal generna men mest lyssnar jag på Symphonisk- metal och black- metal och en del Gothisk musik. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metal Habit Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Jag älskar Gothic. Lyssnar nästan bara på det. Även rock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Sonata Arctica, Within Temptation och Leaves' Eyes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Mm, Within Temptation e bra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 2 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Mm, Within Temptation e bra ;) Nja Within Temptation låter som Night Wish och dom är extremt dåliga ( Night Wish Alltså ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Arwen: Kull att du gillar Sonata. Riktig Power metal. Är det nån som känner igen Venom?? Riktigt bra band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Gillar de mesta....utom sånt i stil med Moonspell. Favoritgenré: Black Metal. Favoritband: Cradle of Filth Andra bra band(blandade stilar): Arch Enemy, Cemetary, Rotting Christ, Disillusion, Amon Amarth, Dark Funeral, Dark Tranquillity, Dead To Fall, The Haunted, Kataklysm, Embraced, Dimmu Borgir, Dream Evil, Sonata Arctica, Duskfall, Elysian Fields, Enforsaken, Enslavement of Beauty, Entombed, Extol, Fragments of Unbecoming, God Dethroned, In Flames(äldre skivorna), Hatesphere, Hecate Enthroned, Iced Earth, Iron Maiden, AC/DC, Jesters Funeral, Into Eternity, KoRn, Lamb of God, Sins of Omissíon, Skyfire.....för att nämna några :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Arwen: Kull att du gillar Sonata. Riktig Power metal. Är det nån som känner igen Venom?? Riktigt bra band. Dom har ju splittrats. Några från Venom har bildat ett band som heter Mantas. Jag läste det i Sweden Rock Magazine. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.