Gäst Liquid Silk Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 depeche mode suger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 bättre än dig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Slither: Moonspell är jätte kända, har hört några låtar med dom men det var längesen!!! Har du varit på en CoF konser eller ska du på en??? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Slither: Moonspell är jätte kända, har hört några låtar med dom men det var längesen!!! Har du varit på en CoF konser eller ska du på en??? :huh: Jag ska på den i Malmö 2 mars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Slither: Nu blir jag jävligt avundsjuk på dig, det är mitt favvo-band!!!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 15 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Jag gillar inte Sättet Sångaren i Cof sjunger ( jag får ont i huvet av nån konstig anledning :lol: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Jag gillar inte Sättet Sångaren i Cof sjunger ( jag får ont i huvet av nån konstig anledning :lol: ) Det är ju Dani Filth som ger Cradle sin glans typ ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 CoF är ett av få band jag tycker sjunger bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Dom aeger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 dom kommer till stockholm den... 6? 7? mars.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 www.cradleoffilth.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 dom kommer till stockholm den... 6? 7? mars.. Malmö 2 MarsSthlm 3 Mars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.