Gäst Liquid Silk Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 Fy f*n va Rock in Rio är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 mm håller med dig Lobster :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 den är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 du sa just det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 jaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 ....... du spammar mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 Slither: Kommer dom te Sthlm då måste f*n jag gå! Det finns ingen bättre sångare än Daniel "Dani" Lloyd "filth" Han är så j*vla grym. Har någon Midian:cdn den e så j*vla bra och nyaste så klart!!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 lol är Iron Maiden Power eller den där sjuka Heavy grejen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ekman Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Jag tycker att Paul Stanley i KIZZ sjunger jävlit bra! Och Joey Tempes me :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 nej dom låter bögiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 24 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Slither: Kommer dom te Sthlm då måste f*n jag gå! Det finns ingen bättre sångare än Daniel "Dani" Lloyd "filth" Han är så j*vla grym. Har någon Midian:cdn den e så j*vla bra och nyaste så klart!!! :lol: f*n Jag och några Polers skulle gå men kom på att konserten är på sportlovet :( ( f*n!! ) Fast jag är inte riktigt säker 3 mars är väll sportlovet ? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Slither: Kommer dom te Sthlm då måste f*n jag gå! Det finns ingen bättre sångare än Daniel "Dani" Lloyd "filth" Han är så j*vla grym. Har någon Midian:cdn den e så j*vla bra och nyaste så klart!!! :lol: Deras nya heter väl Nymphetamine? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.