Mattias.S Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Jag undrar om någon vill spela age of empires 2 mot mig. dååå skulle jag bli såååååååååååååååå glad ! :D Please :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst WaterDemon Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Age of empires 2 vet jag inte om jag är bra på. Men på starcraft kan du få ha fem protoss baser och jag spöar dejj ändå! (om jag får vara terran vill säga!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mattias.S Skrivet 31 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Hittar inte min första Starcraft cd jag hittar bara Broodwar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Jag vill det. Om det hade funkat förstås. Jag kan inte joina eller creata game. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orzoon Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 ne ja är inte så bra ja ä bättre på age of mytologi :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 e heller itte så bra på det e bättre på WC3 <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supermario89 Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 jag kör gärna mot digg ;) mitt namn: _ImPacT_mario adda mig till friends så kan vi köra nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 ok jag behöver hjälp om man ska köra age of empires 2 på internet ska man på gå in på gemzonn.com nu kostar det? snälla svara behöver hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 nej det är gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Absolut! :). Tar kontakt när jag har tid =). :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Jag vill gärna men hur gör man? Har alldrig fattat hur man kör 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.