Hoppa till innehåll

Angående Inlägget

Jellyfish

Rekommendera inlägg

Gäst Beldur

Att man har varit men inte är

Ja du lol en ny grupp "Före Detta Moderator"... :S Men jag tycker att man är moderator om man är och man är medlem eller skribent om man inte är moderator. F.D. Moderator var en dålig grupp (Bara vad jag tycker) för dom har väl inte moderatorernas funktioner? Ja iaf jag vill att Jellyfish ska komma tebax som modd... Kan vi inte starta en omröstning om det?

Jellyfish har du skällt ut din kompis? HöHö

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 41
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst henke37

Det är jellyfishs eget fel att han förlora sin moderationsrätt, det var hans login som skrev det dumma inlägget, oavsett om det var han eller inte så är det han ansvar att inte låta någon annan än han själv andvända hans konto.

Har ingen åsikt om han ska få till baka sin moderationsrätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Beldur

Det är jellyfishs eget fel att han förlora sin moderationsrätt, det var hans login som skrev det dumma inlägget, oavsett om det var han eller inte så är det han ansvar att inte låta någon annan än han själv andvända hans konto.

Har ingen åsikt om han ska få till baka sin moderationsrätt.

Han var jävligt bra som moderator! Men du har ju rätt... Och jo jag tror att den enda som inte kan få en varning är root admin eller alla admins...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fast nu börjar jag ändra mig därför varje gång jag anmäler så kommer #21 kvickt och låser.Förut var det inte så.tex ibland när jag såg några ha animerade bilder så anmälde jag då blev det inget eller så.

Redigerat av 0012
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jellyfish hade en varning förrut (som nu är borta). Men jag undrar om det var Draghon (för det var hon som låste tråden) som gav Jellyfish varningen. För jag visste inte att Moderatorer kunde varna Moderatorer.

Nej, även det gjorde Jellys kompis.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Draghon @ 02/01-2005 19:24:23)

Jellyfish hade en varning förrut (som nu är borta). Men jag undrar om det var Draghon (för det var hon som låste tråden) som gav Jellyfish varningen. För jag visste inte att Moderatorer kunde varna Moderatorer.

Kan en Moderator ge sig själv en varning? :blink:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Mario Bros. @ 02/01-2005 19:26:58)
(Draghon @ 02/01-2005 19:24:23)

Kan en Moderator ge sig själv en varning? :blink:

Jomenvisst.

Alla utom Admin. :P ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...