ludzon Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 tjenare mina damer o herrar ja har en kompis som har ett gc o han vill ha så han kan bräna spel o sånt till ps2 finns det ju så man löder in nått skit finns det till gamecube???????? ja ja vet att de e olagligt! cya :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne-2 Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Japp det har kommit ett nytt chip till GameCube! Jag har sett det på www.chipstore.se iallafall. Men Lycka till ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lukas95 Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Japp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lukas95 Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 JA KLART! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Låter diskussionen vara öppen så länge ni håller er utanför §1.3. Chippet finns som sagt hos Chipstore som förövrigt har mycket bra leveranstider. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne-2 Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Okej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Nytt chip?? Inte för jag tror på det men..... Okej det måste vara komplicerat alla cd-skivor är Kodade, Och det är Baklänges plus lite mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 det går ej för att gc skivorna är för små också fins det ingen brenare i gcn ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kudde Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 KÖDD :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 (redigerat) jo det finns chip till gc men för att bränna måste du ha en speciell cd brännare +skivor som kostar 400-600 kr och kudde SLUTA NU FÖR f*n Redigerat 4 Januari 2005 av Adema Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 för en gångs skull håller jag med dig adema kudd elägg av för f*n förmodligen försöker/går inte ingen bränna gc eller tillverka spel satt man ska kunna göra det därför att skivorna och brännarna kostar mer än vad man skulle kunna tjäna på det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg