Nomatic Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 vart heter du DumboII?? på fortet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 Jag har valt ett lag och fixat alltihop men kan ändå inte välja någon av figurerna inför uppdragen.du måste klicka på välj knappen under gubbarna om du inte ser nån knapp gå till skrivbordet och höger klicka.välj "egenskaper" och välj fliken "inställningar" sen gör skrivbordstorleken större Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uno Skrivet 17 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 vilka gubbar har ni jag har Gunde,Linda,Carro och Peppe eng ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Jag spelar inte fortet ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 jag har tagit alla nyclar då får man typ 5 min att vara inne i skattkammarn. jag vann 2milj 689 kr :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 Mitt lag heter Gnosjö FF Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killer_Johan Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 Nu kan jag helt plötsligt komma in men jag kan inte skapa lag för att textfältet där man ska skriva in lagnamnet blir tömmt så att jag inte kan skriva in lagnamnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 10 November 2003 Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 varför står det "ingen cookie" när jag försöker spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 du måste logga in för att spela fortet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranger92 Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 jag spelar fortet men inte så mycket. men mitt användarnamn är TSonic jagg spelar mest Gladiatorerna och Robotkampen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uno Skrivet 18 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 jag har ett bra jäkla lag men ingen utmanar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Heter kattenmjauu på Blip. Fortet är inte kul. Tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.