-=jedi knight=- Skrivet 13 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2003 hur väljer man gubbe för första uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 13 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2003 klicka på "välj" under gubbarnas bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 13 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2003 min skärm är för liten :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 13 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2003 ändra bildpunkter då?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 13 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2003 ändra vad??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 13 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2003 ja jag har gjort det nu och det funkar tack så mycket! du kan få 10 poäng från mig om du vill PM:a bara mig om du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uno Skrivet 14 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 bra nu spelar det 1451 spelare på fortet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killer_Johan Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 Någon som vet varför min data hänger sig när jag startar fortet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 Någon som vet varför min data hänger sig när jag startar fortet?den kanske är för dålig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killer_Johan Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 Jag tror inte det.Den borde klara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 Jag har valt ett lag och fixat alltihop men kan ändå inte välja någon av figurerna inför uppdragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimitri Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 jag heter DumboII där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.